Állásajánlatok

A Vállalatunk a napjaink és az ország egyik meghatározó, dinamikusan fejlődő építőipari kivitelező nagyvállalata. Munkavállalóinknak izgalmas és kihívásokkal teli munkakörnyezetet kínálunk, fejlődési és kiemelkedési lehetőségekkel.

megnézem

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nemzeti Atlétikai Stadion építése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nemzeti Atlétikai Stadion építése

Rendszeresen beszámolunk a Beruházási Ügynökség BMSK Zrt. beruházásában épülő Nemzeti Atlétikai Stadion munkálatairól, amelynek kivitelezésén a ZÁÉV Zrt. és a Magyar Építő Zrt. alkotta konzorcium dolgozik.

A 2023-as Atlétikai Világbajnokságra készülő létesítmény kivitelezése során a stadion új megközelítése érdekében egy szakaszon átépítették a H7-es (csepeli) HÉV pályáját.

A képre kattintva galéria nyílik, 

 

A vasúti pályát érintő munkálatok befejeződtek, ezért 2021. szeptember 1-jétől, szerdától a szerelvények ismét a vonal teljes hosszán, a Boráros tér és Csepel között közlekednek. A munkálatok során elbontották a régi teherforgalmi aluljárót, és

épült egy 40 méter fesztávú új vasúti híd, amely egyben a Stadion új gyalogos főbejárataként fog funkcionálni, és egy 14,5 méter fesztávú vasúti híd (Kvassay aluljáró), amely biztosítani fogja a gépjárműforgalmat a Stadion területére.

A műtárgyak építése idején, öt hónapig a teherforgalom egy közúti provizóriumon közlekedett.

 

Közel 500 méteres szakaszon épült új vasúti pálya

A 40 méteres stadion főkapunál található vasúti híd szerkezete ágyazat-átvezetéses, egynyílású, kéttámaszú, befogott, bordás vasbeton gerendahíd. Ennek felszerkezete és hídfői is a vasúti töltés 1:1.5 hajlásával közel párhuzamos geometriával lettek kialakítva, és kapuzatot formálnak az Atlétikai Stadion gyalogos főbejáratának.

A főbejárat építésére több mint 500 tonna betonacélt és több mint 1000 köbméter betont használtak fel.

A kivitelező konzorcium tájékoztatása szerint

a hídfők és a pályalemez építéséhez C55/67-F3 öntömörödő betont használtak, ilyen mennyiségben ilyen minőségű betont még nem építettek be Magyarországon.

Hozzátették azt is, hogy a 40 méter fesztáv egyedülállónak számít a vasúti hidak tekintetében.

A munkák során

  • a kétvágányú pálya 500 méteres szakaszán új vasúti síneket fektettek,
  • új zúzottkő ágyazatot fektettek,
  • új felsővezetéket építettek ki,
  • új optikai kábeleket építettek be,
  • cserélték a biztosítóberendezési kábelt,
  • és új kerítés épült.